HTML

Tux gyermekei

a világ tudomására hozzuk megpróbáltatásainkat melyek az informatikussá válásunk rögös ámbár "gyönyörű" programspecifikációkkal tarkított ösvényén várnak ránk...

Friss topikok

  • Tux hugicája: ez eddig a leghosszabb és legértelmesebb beírás ;) HHHAARRRII ;) (2007.11.07. 23:38) HARRRRR
  • Klikkkk: Hát az agyam elszáll, ilyen szopatós feladatokat! Csak délután öt és fél órát szoptam a házikkal, ... (2007.10.26. 22:44) prog
  • Klikkkk: Sztem meg a Zsuzsira :D (2007.10.26. 22:39) Flugy
  • LeVeS: de akkoris ALONSO A LEGJOBB!!!!!!! :P (2007.10.25. 22:48) A BAJNOK!
  • bornonheels: hmm drukkolok, sztem menni fog, elvégre tanultál :D egyébként tökjó, h ilyen sok a poszt, csak íg... (2007.10.23. 23:39) Anál(kr)ízis

Linkblog

prog

2007.10.26. 17:43 LeVeS

Az idegösszeroppanás szélén állok. Már 2szer majdnem megütöttem a gépet.
PlanG-ban programozok. Csinálom a leckét. És már a 3. órába léptem. Azóta csinálok egyetlenegy feladatot. Ez azt jelentené, hogy nem megy?
Mert nem megy. És nem értem, hogy miért. Már szinte mindent kipróbáltam benne.
Nagyon tompa vagyok. És semmi áttörő ötletem nincs. Odáig jutottam, hogy lassan kiírja a PlanG a fatal errort. Ja és kiderült, hogy amiket tegnap megcsináltam, azok valahogy elvesztek. Pedig senki nem nyúlt a géphez.
Lehet, hogy a Heroes 5. részében volt valami vírus, ami letörölte?
Mert, hogy előtte megvolt, az hótbiztos.
Nem értem. MIért pont én?
És miért pont most? Amikor legszívesebben az ágyban lennék. De nem lehet, mert meg kell írni a leckét. De az sem megy...
Az élet igazságtalan...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://plang.blog.hu/api/trackback/id/tr7208975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Klikkkk 2007.10.26. 22:44:08

Hát az agyam elszáll, ilyen szopatós feladatokat!
Csak délután öt és fél órát szoptam a házikkal, és még mindíg nincs kész mind. Most visszatértem, hogy tovább szenvedjek és adjak a szarnak egy pofont.
Nem tom mi lesz...
süti beállítások módosítása