HTML

Tux gyermekei

a világ tudomására hozzuk megpróbáltatásainkat melyek az informatikussá válásunk rögös ámbár "gyönyörű" programspecifikációkkal tarkított ösvényén várnak ránk...

Friss topikok

  • Tux hugicája: ez eddig a leghosszabb és legértelmesebb beírás ;) HHHAARRRII ;) (2007.11.07. 23:38) HARRRRR
  • Klikkkk: Hát az agyam elszáll, ilyen szopatós feladatokat! Csak délután öt és fél órát szoptam a házikkal, ... (2007.10.26. 22:44) prog
  • Klikkkk: Sztem meg a Zsuzsira :D (2007.10.26. 22:39) Flugy
  • LeVeS: de akkoris ALONSO A LEGJOBB!!!!!!! :P (2007.10.25. 22:48) A BAJNOK!
  • bornonheels: hmm drukkolok, sztem menni fog, elvégre tanultál :D egyébként tökjó, h ilyen sok a poszt, csak íg... (2007.10.23. 23:39) Anál(kr)ízis

Linkblog

Nyóc

2007.10.26. 09:21 Mr. Tux

Már csak órák kérdése és kitör az ősziszünet. Ahogy lecsohh barátom én is prog gyakon ülök, de nincs kedvem programozni. Iwiwezek, hotdogozok meg satöbbi baromság. Fáradt vagyok fél6kor keltem, hogy beérjek de "megérte".  Na mind1 szarni bele. Vígasztal a C++ rejtelmeiben rejlő rejtett szépség. (figura etimológia).
Tegnap kitaláltuk Jr. barátommal alakítunk, egy Hip-Hop zeneka'-t csak úgy funból. Aztán mindenkit letolunk itt a nyócba. Apropó tegnap. Megíródott a DM zh. Vagyis inkább úgy írnám, hogy "megírodott". Az nem elég, hogy kibaszott 5kor keltem, hogy beérjek erre a fostalicskára de még szakadt is az eső. Persze rohantam mert elaludtam ezért se sapkát se esernyőt nem találtam nagy hirtelen ezért szarrá huggyá áztam már kora reggel. Aztán felszálltam a buszra. Mint egy kínzó kamra. Büdös, meleg, tömegnyomor. Nagy nehezen találtam 1 ülőhelyet (ritkaságba megy) és leültem. Azátn szépen  lassan kezdtem rádöbbenni, hogy miért volt az a hely üres. Na már most pont a tető alatt volt, ami elég rendesen beázott szóval egész végig csöpögött a fejemre a víz. Ezzel kínozni szoktak!! Ok fél8ra pont beestem a suliba még helyem is volt. Kikaptuk a feladatlapot és rájöttem, hogy semmit nem vágok (pedig tanultam baszod). Na a lényeg hogy szar volt az egész nap.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://plang.blog.hu/api/trackback/id/tr58208568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása